Mireille
Un biciclist pedala de zor pe coasta Californiei, cand cerul se intuneca brusc si se auzi o voce bubuitoare:
– Deoarece ai incercat sa-mi fii credincios, iti voi acorda o dorinta, pentru ca eu sunt Dumnezeul tau!
– Atunci fa-mi un pod pana in Hawai ca sa pot merge acolo cu bicicleta cand am chef.
– Se poate face, dar nu pot justifica dorintele tale lumesti. Mai bine gandeste-te putin si cere-mi ceva care sa-mi aduca si mie glorie eterna si tie satisfactie spirituala!
Biciclistul raspunde in sfarsit:
– Doamne, as vrea sa inteleg femeile. Vreau sa stiu ce simt ele cu adevarat, vreau sa stiu cum sa fac o femeie cu adevarat fericita.
Dupa o tacere si mai indelungata, Dumnezeu raspunde:
– Vrei podul cu 2 sau cu 4 benzi?
1 Response
  1. Anonim Says:

    Super!!!


Trimiteți un comentariu