Mireille
Merg cu autobuzul către casă.
Autobuzul este plin. Nu vreau să mă înghesui până la aparatul de compostat, mai bine rog o doamnă să îmi composteze biletul.
Dar cum să mă adresez oare? Să o tutuiesc sau să mă adresez cu Dvs? La penultima staţie nu a coborât, deci merge până la capătul de linie. Mă uit mai atent la ea, are o sticlă de vin, adică sigur merge la un bărbat. Vinul nu este cel mai ieftin, deci bărbatul arată bine. În satul meu sunt doi bărbaţi care arată bine: soţul meu şi amantul meu. La amantul meu sigur nu poate merge, deoarece eu acolo mă duc acum. Înseamnă că merge la soţul meu. Soţul meu are două amante: Claudia şi Rodica. Claudia e în delegaţie...
- Rodica, poţi să-mi compostezi şi mie acest bilet, te rog?
Rodica:
-Da, desigur.Dar...ne cunoaştem?
0 Responses

Trimiteți un comentariu